>>>>

 

Lame dah tinggal pas buat, xde ms nak tulis ape2 dalam ni… :’(

Ni nak tunjuk cara ikat mata rambai, mula2 dulu beli jer… tapi ade member komplen, kate yang beli tak tahan, ikatan terbukak… so penyelesaian nyer…??? ikat je sendiri… hehehe

teknik ni biase la, tye pakcik GOOGLE… tapi bile try, terbukti la keberkesanan dia (tengok gak la saper yang ikat)… :P

selamat mencuba¬†Ikatan Mata Rambai/Bom¬†ni ok… :D

……..

Ps: Ikut kreativiti la nak pakai tali ape (yg atas ni tali jahit kasut), mata kail saiz ape… Klu x pham video, pls bgth ok… :D

 

About these ads